196,2 miliardi per tuttu l'annu !Stile di vendita di divani americani, prezzu, tessuti sò decriptati!

Mobili imbottiti, cù divani è materassi cum'è a categuria core, hè sempre statu l'area più preoccupata di l'industria di l'arredamento di casa.Frà elli, l'industria di i divani hà più attributi di stile è hè divisu in diverse categurie cum'è divani fissi, divani funziunali èreclinabili.Parechje marche di divani famosi sò nati in diverse suddivisioni.

Ch'ella sia a maturità di u cunsumu o a dimensione di u mercatu, i Stati Uniti sò un campionu di grande valore d'osservazione, è hè ancu un campione naziunale chì u mercatu di divani morbidi di a Cina si moverà versu una tappa più profonda di a cumpetizione in u futuru.

Per questu scopu, FurnitureToday hà lanciatu oghje un rapportu di vendita di vendita nantu à u mercatu americanu di divani morbidi.Sicondu un sondaghju realizatu da u Dipartimentu Strategic Insights of FurnitureToday, da ghjennaghju à dicembre 2020, a vendita totale di i divani Stationary, Motion divani è Recliners in u mercatu di i Stati Uniti hà righjuntu 30,8 miliardi di dollari americani (circa).RMB 196,2 miliardi, calculatu à u tassu di scambiu u 5 di Ghjennaghju di u 2022, Un aumentu di 12,8% paragunatu à i $ 27,3 miliardi in 2018.

In cuntrastu, secondu l'analisi di Guosheng Securities, a scala di u mercatu di u calibre di a fabbrica di divani di a Cina hè di 61 miliardi di yuan in 2020, di i quali i divani di divertimentu è i divani in tela cuntanu circa 62% è 24% rispettivamente.

In u mischju di vendita di mobili imbottiti, i divani fissi cuntavanu 54%;divani funziunali cuntavanu 29%;sedie reclinabili cuntavanu 13%.

L'analisi di Pacific Securities crede chì a scala di u mercatu di divani di China cresce da 10,1% à 68,4 miliardi di yuan in 2020. In più, paragunatu à u tassu di penetrazione di u divano funziunale US di 41,5% in 2019, u tassu di penetrazione di u mercatu cinese hè statu solu 14%.

A dumanda di u mercatu di divani in i Stati Uniti hà crisciutu constantemente annu per annu, è u mercatu ùn hà micca righjuntu a saturazione.Saria una grande scelta di sceglieWyida as your supplier.Email: Nicey@Wyida.com


Tempu di Postu: Apr-02-2022