2023 Tendenze di Decorazioni di Casa: 6 Idee per Pruvate Quest'annu

Cù un novu annu à l'orizzonte, aghju cercatu tendenzi di decoru di casa è stili di disignu per u 2023 per sparte cun voi.Mi piace à dà un'occhiata à e tendenze di u disignu interiore di ogni annu - in particulare quelli chì pensu chì durà oltre i prossimi mesi.E, per furtuna, a maiò parte di l'idee di decoru di casa nantu à sta lista sò stati a prova di u tempu.

Chì sò i principali tendenzi di decoru di casa per u 2023?

In l'annu à vene, videremu un mischju interessante di tendenzi novi è tornanti.Alcune di e tendenze più populari di cuncepimentu di l'internu per u 2023 includenu u ritornu di culori audaci, superfici di petra naturale, vita di lussu - soprattuttu quandu si tratta di cuncepimentu di mobili.
Mentre i tendenzi di decoru per u 2023 sò variati, tutti anu u putenziale di purtà bellezza, cunfortu è stile à a vostra casa in l'annu à vene.

Trend 1. Luxe living

A vita di lussu è una mentalità elevata sò induve e cose si dirigenu in 2023.
A bona vita ùn deve micca significatu di fantasia o caru.Hè più nantu à l'approcciu raffinatu è nobile di cumu decoremu è abitamu e nostre case.
L'aspettu di luxu ùn hè micca nantu à spazii glam, brillanti, specchiati o brillanti.Piuttostu, vi vede stanze piene di calore, calmu è cullateaccenti, sedie cuscini di peluche, tappeti morbidi, illuminazione a strati, è cuscini è letti in materiali lussuosi.
Puderete vulete interpretà stu stilu di designu 2023 in un spaziu mudernu cù toni neutri chjaru, pezzi puliti è tessuti sumptuosi cum'è seta, lino è velluto.

Trend 2. U ritornu di u culore

Dopu à l'ultimi anni di neutrali senza-stop, in u 2023 vedemu un ritornu di culore in u decoru di casa, i culori di pittura è u lettu.Una lussuosa paleta di tonalità ricche di gioielli, verdi calmante, blu senza tempo è tonalità calde di a terra duminerà in u 2023.

Trend 3. Finitura di petra naturale

E finiture di petra naturale sò sbulicati - in particulare materiali chì includenu sfumature è mudelli inaspettati - è sta tendenza cuntinuerà in 2023.
Alcune di l'elementi di petra più populari includenu travertinu, marmura, lastre di granitu esoticu, steatite, calcariu è altri materiali naturali.
In più di i tavulini di petra, tavulini, backsplashes è pavimenti, certi manere di incorpore sta tendenza in a vostra casa includenu ceramica artighjanali è terracotta, vasi d'argilla artighjanali, gres è tavulinu.I pezzi chì ùn sò micca perfetti, ma conservanu u so incantu naturali è a personalità sò soprattuttu populari avà.

Trend 4. Home Retreats

Attaccà à a bella tendenza di vita, più chè mai, a ghjente face chì e so case si sentenu cum'è una ritirata.Questa tendenza hè tutta di catturà l'emozioni di u vostru locu di vacanze preferitu - ch'ella sia una casa di spiaggia, una villa europea, o una casa di muntagna accogliente.
Certi manere di fà chì a vostra casa si senti cum'è un oasi includenu l'incorporazione di boschi caldi, cortini di lino breezy, sumptuous mobili di lavare è oggetti di i vostri viaghji.

Trend 5. Materiali naturali

Stu aspettu abbraccia materiali organici cum'è lana, cuttuni, sita, rattan è argilla in tonalità di terra è neutri caldi.
Per dà a vostra casa un aspettu naturali, fucalizza nantu à menu elementi artificiali è più elementi veri in a vostra casa.Cercate mobili fatti di legnu ligeru o di tonalità media, è accessorize u vostru spaziu cù un tappettu naturali fattu di lana, jute o cuttuni texturizati per più calidez è texture.

Trend 6: Accenti neri

Ùn importa micca u stilu di decoru chì preferite, ogni spaziu in a vostra casa beneficerà di un toccu di neru.
Trim neru è hardwarehè una bella manera di aghjunghje cuntrastu, dramma è sofisticazione à ogni stanza, soprattuttu quandu hè assuciatu cù altri neutri cum'è marrone è biancu o tonalità ricchi di ghjuvelli cum'è marina è smeralda.


Tempu di Postu: Feb-03-2023