6 Segni chì hè ora di uttene un divano novu

Ùn ci hè micca sottumessu quantu hè impurtante adivanohè à a vostra vita di ogni ghjornu.Hè u fundamentu di a vostra paleta di design di salottu, u locu di riunione per i vostri amichi è a famiglia per gode di u tempu di qualità, è un locu còmode per riposu dopu una longa ghjurnata.Ùn duranu micca per sempre, sfurtunatamenti.
A sofà di qualitàduverebbe stà in boni cundizioni per parechji anni - in media, trà sette à 15 anni - ma cumu sapete quandu u tempu hè finitu?Sia chì u vostru divano ùn si adatta più à u vostru stile o spaziu, o simpricimenti hà vistu ghjorni megliu, ci sò assai segni d'avvertimentu per attentu.
Investendu in un pezzu ben fattu, senza tempu chì si senti persunale per voi, u vostru spaziu pò evoluzione naturalmente cun voi per parechji anni.

Cù l'aiutu di uni pochi di sperti, avemu scunfittu sei segni chì hè ora di abbandunà u vostru divano attuale è indulge in un aghjurnamentu, sperendu, unu chì ti piacerà per anni (è anni) à vene.

U vostru divano ùn funziona più per i vostri bisogni
Sì i boni vechji ghjorni di notti in solitaria chì si stendenu nantu à u divano sò longu andati - è forsi l'avete scambiatu per rinfriscà un zitellu nantu à u vostru ghjinochju è accolta invitati di notte - avete bisognu di u vostru divano per funziunà in modi diffirenti.

Hè Simply Not Comfortable
U scopu primariu di un divano hè di furnisce un locu cunfortu per pusà, chjappà i vostri pedi è gode di a notte di film in famiglia.Sè vo truvate cù una schiena achy dopu una sessione di divano, hè ora di andà à cumprà mobili.

Si sente rumori di cracking
I soni di cracking o popping sò un signu chì a cornice di legnu di u vostru divano o i surgenti o i nastri in u ponte di u sediu sò cumprumessi.Ùn pò micca solu impactà a vostra capacità di pusà è rilassate - e surgenti poky è superfici irregolari ùn vanu micca in manu cù u cunfortu - ma pò esse potenzialmente inseguru.U tempu di aghjurnà.

Dopu à u muvimentu, u vostru vechju divano ùn si adatta à u vostru novu spaziu
Trasferimentu in una nova casa hè l'uppurtunità perfetta per valutà i mobili chì vi circundanu.Hè probabili chì u vostru novu spaziu includerà sfide di cuncepimentu è proporzioni di dispusizione diverse da u vostru spaziu attuale - un salottu longu è magro, forse, o ingressi difficili da travaglià.U vostru vechju divano ùn pò micca esse adattatu o cunduce à a vostra nova casa.

A Tappezzeria hè Al di là di Riparazione
I divani vedenu tuttu - danni da u sole, bicchieri di vinu russu, accidenti d'animali, u nome.Mentre chì un pocu di usura hè di aspittà, à volte, un divano simpricimenti ùn si pò micca ricuperà, soprattuttu se strappi è buchi anu espostu scuma, imbottitura o piume.
Una bona pulizia prufessiunale pò fà meraviglie per un sufettu, ma se u tela hè strappata o sbiadita, ùn ci hè micca assai chì pò esse fattu.Hè megliu principià novu in quellu scenariu.
Cume cumprà un novu divano, hè impurtante di sceglie un tessulu chì si mantene in u tempu, macchie di dita di burro d'arachide appiccicosa è graffii di gattu inclusi.Selezziunà un tessulu chì hè resistente à spill-resistant, macchia-resistente, è anti-scratch vi risparmià dui mal di testa è di dollari cù u tempu.

You Panic Purchased-E You Hate It
Ùn site micca solu: a maiò parte di noi hà fattu almenu una grande compra chì ci dispiace.In questu casu, cunzidira à rivenderà u vostru divano cù una app di quartiere, o ricercà una carità lucale per donà.


Tempu di Postu: Oct-10-2022