Una guida à e migliori sedie elevatori per anziani

Quandu a ghjente invechja, diventa più difficiuli di fà cose simplici una volta possibbilmente pigliate per scontate, cum'è alzà da una sedia.Ma per l'anziani chì valutanu a so indipendenza è volenu fà u so propiu quantu pussibule, una sedia d'elevatore pò esse un investimentu excelente.
A sceltal'elevatore drittu chair pò sentu sopraffattu, dunque eccu un sguardu à esattamente ciò chì queste sedie ponu furnisce è ciò chì cercà quandu cumprà una.

Cosa hè aSedia Ascensore?
Una sedia elevatrice hè un sediu in stile recliner chì usa un mutore per aiutà una persona in modu sicuru è facilmente esce da una pusizioni seduta.U mecanismu di powerlifting in l'internu spinge tutta a sedia da a so basa per aiutà l'utilizatori à stà in piedi.Mentre puderia sona cum'è un lussu, per parechje persone, hè una necessità.

Ascensu sediepò ancu aiutà l'anziani à pusà da a pusizione standing in modu sicuru è cunfortu.Per l'anziani chì luttanu per stà in piedi o à pusà, questa [assistenza] pò aiutà à diminuisce u dolore è potenzalmentu facilità l'ansietà.L'anziani chì luttannu per pusà o stà nantu à i so propiu pò finiscinu per s'appoghjanu eccessivamente nantu à i so braccia è ponu finisce per slipping o dannu.
E pusizioni reclinate di sedie elevatori furniscenu ancu benefici.L'anziani spessu necessitanu l'usu di una sedia elevatrice perchè e pusizioni di elevazione è reclining di a sedia aiutanu à elevà e so gammi per riduce l'accumulazione eccessiva di fluidu è migliurà a circulazione in e so gambe.

Tipi diSedie Ascensori
Ci sò trè tippi principali di sedie elevatori:

Dui pusizioni.L'opzione più basica, sta sedia elevatrice reclina à un angolo di 45 gradi, chì permette à a persona assittata di appughjà ligeramente.Contene un mutore, chì cuntrolla e capacità di elevazione di a sedia, capacità di reclinazione è u pede.Sti sedie sò generalmente aduprate per fighjà a televisione è / o leghje, è ùn occupanu micca troppu spaziu.

Trè pusizioni.Questa sedia elevatrice s'inclina più in una pusizione quasi piatta.Hè alimentatu da un mutore, chì significa chì u pede ùn opera micca indipindentamente da u backrest.A persona assittata serà posizionata in una ligera furmazione "V" à i fianchi cù u schienale reclinatu è i so ghjinochje è i pedi più altu ch'è i so fianchi.Perchè s'inclina finu à avà, sta sedia hè ideale per a siesta è utile per l'anziani chì ùn sò micca capaci di dorme stendu in un lettu.

Posizione infinita.L'opzione più versatile (è tipicamente u più caru), una sedia elevatrice in posizione infinita offre una reclinazione completa cù u schienale è u pede parallelu à u pianu.Prima di cumprà una sedia di elevazione di pusizioni infinita (a volte chjamata sedia di gravità zero), cunsultate cù u vostru duttore, perchè ùn hè micca sicuru per certi anziani per esse in questa pusizioni.


Tempu di post: Aug-19-2022