Cari rivenditori, sapete chì tipu di sofà hè u più populari ?

I seguenti rùbbriche analizà e trè categurie di divani fissi, divani funziunali è recliners da i quattru livelli di distribuzione di stili, a relazione trà stili è fasce di prezzu, a proporzione di tissuti utilizati, è a relazione trà tissuti è bandi di prezzu. cunnosce i tipi di divani più populari in u mercatu di i Stati Uniti.

Sofà fissu: mudernu / cuntimpuraniu hè u mainstream, i tessuti tessili sò i più cumunimenti usati
5
Da a perspettiva di u stilu, in a categuria di divani fissi, i divani muderni / muderni cuntenenu sempre u 33% di e vendite di vendita, seguitu da stili casuale à 29%, stili tradiziunali à 18%, è altri stili à 18%.
In l'ultimi dui anni, i divani di stile casuale anu acquistatu impulsu, micca solu in a categuria di divani fissi, ma ancu in divani funziunali è recliners.In fatti, u funziunamentu di u cumerciu di i divani in stile di divertimentu hè ancu assai bonu, è u stilu mudernu hà u prezzu più altu è a vendita più altu trà queste trè categurie.
Da a perspettiva di u stilu è a distribuzione di u prezzu, i divani in stile cuntempuraneu / mudernu occupanu a pusizione principale in tutti i livelli di prezzu, in particulare trà i divani high-end (più di $ 2,000), chì cuntanu u 36%.In questa stalla, u stilu casuale conta per 26%, u stilu tradiziunale per u 19%, è u stilu di paese solu per 1%.
Da a perspettiva di i tessuti, u tessulu più cumunimenti utilizatu per i divani fissi hè tessili, cuntendu 55%, seguitu da a pelle 28%, è a pelle artificiale chì cunta 8%.
Diversi tessuti currispondenu à i prezzi diffirenti.L'statistiche di FurnitureToday anu truvatu chì i tessili sò i tessuti più populari in a larga gamma di prezzi chì varieghja da US $ 599 à US $ 1999.
Trà i divani high-end sopra $ 2,000, a pelle hè u più populari.Quasi un terzu di i rivenditori hà dettu chì i clienti preferanu i divani in pelle quandu cunsidereghjanu diversi punti di prezzu, è u 35% di i cumpratori di recliner anu preferitu ancu a pelle.

In ufdivano unctionalcateguria fucalizza nantu à u piacè è l'ozio, u stilu mainstream ùn hè più u stilu cuntempuraneu / mudernu (accounting for 34%), ma stile casual (accounting for 37%).Inoltre, 17% sò stili tradiziunali.
Manual-Wall-Hugger-Standard-Recliner-2
In quantu à u stilu è a distribuzione di u prezzu, pò esse vistu chì i stili cuntempuranei / muderni sò i più populari trà i prudutti high-end (sopra US $ 2200), cuntendu 44%.Ma in tutti l'altri intervalli di prezzu, i stili casuali dominanu.U stilu tradiziunale hè sempre mediocre.
In quantu à i tessuti, i tessuti tessili sò sempre l'scelta mainstream, chì rapprisentanu u 51%, seguitu da a pelle chì rapprisenta u 30%.
Pò esse vistu da a relazione trà i tessuti è i prezzi chì u più altu u prezzu va, u più altu hè a proporzione di l'applicazione di pelle, da u 7% di i prudutti low-end à u 61% di i prudutti high-end.
In i tessuti tessili, più u prezzu aumenta, più bassu hè a proporzione di l'applicazioni di u tessulu, da u 65% di i prudutti low-end à u 32% di i prudutti high-end.
In quantu à u stilu, i stili cuntempuranei / muderni è i stili casuali sò quasi uguali divisi, cuntendu rispettivamente 34% è 33%, è i stili tradiziunali cuntanu ancu 21%.
Da a perspettiva di a distribuzione di stili è bande di prezzu, FurnitureToday hà truvatu chì i stili cuntempuranei / muderni cuntenenu a più alta proporzione di i prezzi high-end (più di $ 2,000), righjunghjendu u 43%, è sò populari in tutti i bandi di prezzu.
Stile casuale hè u più pupulare in u prezzu di u prezzu bassu (sottu US $ 499), cuntendu u 39%, seguita da a gamma di prezzu mid-high-end ($ 900 ~ 1499), cuntendu 37%.Pò esse dettu chì u stilu casuale hè ancu assai populari in diverse bande di prezzu.
In fatti, s'ellu hè u stilu tradiziunale o u stilu di paese, hè in diminuzione gradualmente cum'è i cunsumatori americani cambianu.Questu hè cum'è in Cina, u mobili tradiziunale cinese si debilita gradualmente, rimpiazzatu da prudutti più muderni è casuali, è novi mobili chinesi chì anu evolutu gradualmente da u cinese.

In l'applicazione di tessuti,recliners è divani funziunalisò abbastanza simili.Tessili è pelli, chì sò cunfortu à u toccu, cuntenenu 46% è 35%, rispettivamente, è a pelle artificiale cuntene solu 8%.
In u stilu di tessili è bandi di prezzu, pò esse vistu chì a pelle hè usata in più di 66% di i prudutti high-end (più di $ 1,500).In a fascia di u prezzu di u pruduttu mid-to-high-end è più bassu, i tessuti tessili sò i più utilizati, è u prezzu più bassu, più larga l'applicazione di tessuti tessili.Questu hè ancu in linea cù a diffarenza trà u costu di i dui materiali è a difficultà di trasfurmazioni.

Hè da nutà chì l'applicazione di altri tessuti hè diventata più è più abbundante.In l'statistiche di FurnitureToday oghje, suede, micro denim, velvet è cusì sò trà elli.

Infine, un analisi detallatu di i prudutti di i divani in u mercatu di i Stati Uniti ci aiuterà à capisce l'abitudini di cunsumu è i tendenzi di i mercati maturi.


Tempu di post: 07-07-2022