Top 5 Tendenze di Mobili di 2023

U 2022 hè statu un annu turbulente per tutti è ciò chì avemu bisognu hè avà un ambiente sicuru è sicuru per campà. Hè riflessu nantu à a tendenza di u disignu di u mobili chì a maiò parte di i tendenzi di u 2022 sò destinati à creà stanze còmode è accogliente cù una atmosfera favurevule per u restu, u travagliu. , divertimentu è attività di ogni ghjornu.
I culori affettanu a nostra percepzione è creanu un certu umore.Certi pirsuni piacenu divertenti sfumature culurite è altri preferanu culori neutri è muti per a calma è a rilassazione.Fighjemu 5 tendenzi principali di mobili in 2023 da a nostra ricerca.

1. Culori Muted
I culori muti sò culori chì anu una saturazione bassa in uppusizione à i culori vivi.Ti fa sentu sicuru è sicuru, naturali è organicu o ancu nostalgicu.
Sfumature di rosa suavesò diventati populari da u 2022 è cumminati è usati cù i toni simili o cù culori più brillanti è cuntrastanti, cum'è u giallu, u verde o u blu scuru crea ancu un impattu visuale interessante.

2. Coziness cù forme Rounded.

A tendenza principale in a fabricazione di mobili tappati in 2022 sòforme di coconè continuerà in u 2023. Una tendenza divertente chì si focalizeghja nantu à a bellezza simplista di mischjà certe forme, linee è curve inseme per risultati creativi.
Ancu s'ellu u mondu hè obsesionatu da a rapidità è l'efficienza, u disignu di u mobili ci riporta à e forme morbide, liscite è arrotondate di l'anni 1970.L'internu hè ammorbiditu da queste forme dolce è l'aspettu sò più peluche è eleganti.Cocoon chair hè unu di l'esempiu, offrenu una sensazione cunfortu, lussuosa è còmuda.Abbraccia u vostru corpu è crea un nascondimentu è una dimora intima.

3. Materiali naturali

Quandu u mondu si move, cuminciamu à circà à a vita in una manera più naturali è basica in ogni aspettu di a nostra vita.Imbulighjate è pettinendu diverse texturizati cum'è marmura o quartzite incrustate in legnu, gammi di legnu in tonu d'oru, ceramica cù cimentu è metallu sò diventate una tendenza.
L'applicazioni di metalli sò ancu una tendenza di mobili eleganti in l'ultimi anni.L'usu d'oru, ottone è bronzu caratteristiche in diverse parti di u disignu di u mobili.
In quantu à u ritornu à a natura, i marchi ricunnisciuti anu ancu sensibilizà u scopu di sustenibilità in e so scelte materiali cum'è legnu di provenienza sustenibile, poliesteri riciclati, soluzioni di imballaggio, macchie à l'acqua è Test OEKO-TEX chì certifica sia un vestitu, tessuti o finiture chì sò senza sustanzi chimichi dannosi è coloranti.

4. U minimalismu pò ancu esse di lussu

"Minimalismuhè definitu da a ghjustizia di ciò chì ci hè è da a ricchezza cù quale questu hè sperimentatu ".
I principii di u minimalismu includenu direttive serii - riduce e forme, limità i palette, eliminà i rifiuti, è lasciate assai spazi aperti - ci hè sempre spaziu per divertevi.A tendenza di u mobili di design minimale impressiona in spazii viventi ridotti cù punti salienti particularmente di alta qualità.

5. Smart Furniture

Mobili intelligentihè riferitu à tutti quelli suluzioni mobili chì usa l'infurmazioni di l'ambiente circondu per furnisce funziunalità integrata è cunfortu à i so utilizatori.
Hanu e caratteristiche di stile è custruitu per risparmià spaziu è fucalizza nantu à l'integrazione cù l'ultime tecnulugii IT cù u smartphone di l'utilizatori.
Una tendenza imminente è cuntinueghja a dumanda crescente: U cunsumadore piace a tecnulugia supplementaria cum'è a funzione digitale è automatizata nantu à u disignu di u mobili.


Tempu di Postu: Nov-08-2022